2013. május 8., szerda

2. fejezet: Társak? Vele? Ne már!

 Miután sikerült leülnöm körbenéztem a teremben. A négy szék legszélén legjobb barátnőm Angel, balomon egy barna, jobbomon egy fekete hajú fiú foglalt helyt. Azon tanakodtam kik lehetnek, mikor megszólalt az igazgató:
- Felicita, Angel, bemutatom a társaikat: Williamet és Davidet.-mutatott először a barna, majd a fekete hajú fiúra.
-Elnézést, de kinek, ki lesz a társa?-kérdezte barátnőm.
-William a te társad lesz, Felicitáé pedig David.
-Hurrá, egy plázacica.-motyogta David.
-Mi? Én plázacica?!- emelkedett a hangom minden egyes szó után.
-Igen.-mért végig.-Egy ilyen ruhában mégis mit gondoljak?
-Egy: ezt a ruhát az anyám aggatta rám. Kettő: nem járok plázába, és nyávogtam volna?-fordultam Angelhez.
-Nem.-felelte kuncogva.-Egyáltalán nem!
-Ó, akkor jó! Megkönnyebbültem!-mondtam gunyorosan.-Amúgy, nézd csak!-fordultam Mr. Ficsúr felé, és felmutattam a kezeim. Tele voltak mindenféle bőr karkötővel.
-Plázacica bőr karkötőkkel? Hmm. Érdekes! Itt megelégeltem, és odafordultam Jackhez, a "főnökünkhöz", és szempiklla rebegtetve mondtam neki:
-Megyek átöltözni. Keresztülvágtattam az előtéren, és kivágtam az ajtót. Füttyentettem egy hangosat. Rögtön legalább öt taxi fékezett le csikorogva előttem. Találomra bepattantam egybe, majd rá sem nézve lediktáltam a címet:
-Brooklay út 13., és taposs a gázba. A sofőr tényleg megszeghetett minden sebességhatárt, mert a fél órás utat, negyed óra alatt tette meg. A rövid útért cserébe a borravaló mellé egy puszi is járt. Villámgyorsan felrohantam a lépcsőn, előkerestem kissé rumlis táskámból a kulcsaimat-kb. tíz perc alatt végeztem is vele-majd még öt perc az ajtó nyitása, és (dobpergés) bejutottam. Felrohantam a szobámba. Kikaptam a szekrényemből egy barna bőrnacit, aminek az oldalán keresztmintás fűző volt, egy fekete, a dekoltázsnál fekete csipkével díszített trikót. Leszaladtam a lépcsőn, lekaptam a fogasról a fekete bőrdzsekimet, és bezártam az ajtót. Füttyentettem, öt taxi fékezett, bepattantam egy találomra kiválasztott taxiba, és elindultam a pokolba.

3 megjegyzés:

  1. szia nagyon jó de azt megtudod mondani hogy ki van a képen Elena Krena-nál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen! :) Sajnos nem tudom megmondani ki van a képen.

      Törlés