2013. június 19., szerda

Új lány?

Sziasztok!
          1000 bocsánat, amiért már jó pár hónapja nem hoztam fejezetet! Lefoglalt az iskola, őrült hajtás volt, és kicsit röstellem, de ihlet hiányban szenvedtem! De, most itt vagyok, és jön az új fejit!
  
    Ez a sofőr szintén gyorsan ment, de csak 20 perc alatt ért a "főhadiszállásra". Oda adtam a pénzt, majd kipattantam a kocsiból. A lépcsőn David ült.
-Te hogy-hogy kint vagy?-kérdeztem tőle. Mikor meghallotta a hangom felkapta a fejét, és végigmért.Láttam az arcán a totális megdöbbenést.
-Ezt  szoktad hordani? Ennyi bőrcuccot?
-Igen, talán baj?-kérdeztem pimaszul, ahogy szoktam.
-Nem, csak furcsa az után a lila ruha után.-mondta hatalmas vigyorral a képén.
-Érthető, észlény!-mondtam gúnyosan.-Elena itt van már?-kérdeztem.
-A barna hajú csaj? Ja.-mondta nemtörődöm hangsúlyjal.
-Kösz!-mondtam, majd elindultam az üvegajtó felé. Bementem, majd rögtön az iroda felé vettem az irányt. Benyitottam a nagy faajtón, és megpillantottam Elena-t.
-Elena!-rohantam hozzá.

Bocsi, hogy csak ilyen rövid, a következő extra hosszú lesz. :)

1 megjegyzés: